bubbleroom



klicka på bilderna så bl
när jag sett reklamen för bubbleroom.se så tycker jag att det bara låtit fjolligt och onödigt,
klickade in där nyss och det va inte alls som jag trodde, vissa saker va riktigt snygga.
 det kan va värd en titt faktiskt.

känner mig ganska så duktigt, har tränat musklerna lite för ungefär 30 minuter sen med ett gummiband ungefär. kanske så jobbigt efter ett tag. men iallafall så ska måste jag göra det här ikväll. imorn kommer jag inte orka/hinna
- duscha
- packa gympapåse, jag vet det tar inte lång tid men det är så tråkigt
- plugga lite mer engelska
- städa lite i rummet, ser inte så bra ut just nu.
och ta det lugnt framför tvn en sutnd såklart, höhö. puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0