bilder

lite bilder från dagen. på ellen-gruppen, från rädda barnen som är på min skola en gång i veckan. idag gjorde vi inte så mycket på den, vi lekte ballongleken och sen så hittade vi lite kläder i sysalen som någon hade sytt. riktigt snyggt belv det, njut av bilderna.


anna och fia i 1700-tals inspirerade klänningar, haha.


hedvig körde på neon kallingar.


jag gillade neon färgen också men hittade en baddräkt som någon människa sytt, lite borat inspirerad.

ni kanske inte tänker på det så mycket en jag har startat/bilda eller nått en ny kategori, foton,tänkte ha en kategori med alla bilder jag tar, just nu är den ganska tom men snart så blir det lite mer i den. puss L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0