alla hjärtans dag

godmorgon, morgonen började med mysig frukost med familjen, lite presenter å så. sen nu har jag tittat på Camp Rock och jag tycker det är så jävla häftigt att jag kramat jonas brothers!

dagens blir hemma, fixa lite sen vid 5 tiden ungefär har jag match mot bajen, ska bli riktigt roligt. sen blir det att skynda hem duscha fixa lite sen hem till martina lämna av mina grejer för jag olivia och ellen ska sussa där, vi tänkte gå ut och träffa några andra, får se vad som händer.

imorn är det gudstjänst i kyrkan, konfa grej, jag har bytt konfaläger också, tll kåfalla 2.
men ska städa mitt rum nu, puss L

mina fina lip smacker jag fick i alla hjärtansdagpresent plus lite godis hjärtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0