alive

morsningkorsning, kom precis hem från skolan och är ganska sliten. har haft ont i huvet hela dagen, riktigt jobbigt. efter gympan som va ganska lugn hade vi vikarie på engelska så man gjorde inte mycket. efter engelskan hade jag musik men jag hade fortfarande ont i huvet så jag gick till skolsyster ochhämtade alvedom, där satt anna och hon skulle kolla nått med hennes fot för hon går helt sjukt ibland men när vi va klara så hörde vi benjamin(spanskalärare) spela gitarr, han är så jävla grym!! så vi "glömde" bort tiden och satt där i en halvtimme ungefär, riktigt skönt och nu är jag hemma och ska plugga idag igen.
puss L

Kommentarer
Postat av: sofia

yäääs !

2009-02-05 @ 15:36:03
URL: http://sofiawallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0