vi gör det igen

Hejhej! Har spelat wii sports den största delen av dagen. Jag är kung på tennis, säger bara det. Men känner mig lite uttråkad så jag tänkte skriva ett inlägg. Inte för att det finns mycket att skriva om men det kan vara lite trevligt att göra något annat än att sitta framför tvn hela tiden. För datorn är ju så mycket bättre Linnea...
Fuck att jag glömde kamera sladden till datorn hemma. Då hade jag kunnat visa lite bilder och så men neaj. Men jag kan ju berätta lite om mina julklappar faktiskt. Gör en lista det är lättast att läsa än en tjock text och då behöver jag inte skriva så mycket.

- Rosa jetset klocka
- Glansig väst att ha utomhus
- Gråa mockaskor
- Svart tröja med paljetter
- Oliv handcreme och bodylotion
- Nagellack från Mavala
- Nagelset med olika grejer (buffer, borste, nagelbandsolja mm)
- Mjukisoverall i lila
- Shepherd tofflor, rosa
- Röd matchande bh och string

Sen fick jag lite andra grejer också + presentkort och pengar för 4000kr.


Mina gråa mocka skor som jag har suktat över lääänge

Kommentarer
Postat av: MARTINA

Me like! Finfina presenter :D



Måste bara uppmärksamma nageloljan-hahahahah (y) Grymt linnea :D



SAKNAR DIG JÄTTE MYCKET!

2009-12-26 @ 23:46:40
URL: http://mahtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0