tjugosjätte december

Hola! Imorse åkte pappa och farmor hem till farmors syster i .... vet inte hur man stavar det men men. Tanterna i huset bestämde sig för att ta en promenad så jag, syster, mor och mormor gick till Ica. Trevligt, trevligt. Gick från Carlslid till Ålidhem för er som vet, för er andra så är det ungefär 2 km fram och tillbaka lite mer kanske. Men trevligt var det iallafall.
Träffade mamis kusin där, eftersom att hon jobbar där så hon + 3 barn (mellan3-10),man och mormors bror och hans fru kommer hit och ska fika sen. Annars har inte mcyket hänt här. Vi spelar wii, tittar på tv, äter, bajsar och sover. Yes så ser mina dagar ut. Har också målat mina naglar i ett nagellack jag fick i julklapp. Mexico från Mavala. Riktigt fint, mörkt lila med lite glitter. Som ni ser är jag rastlös, skriver om allt jag kan komma på. Men nu blir det fika och film haha. Pussar!

Saknar Martina, Ellen, Olivia, Jacob och en annan lite extra. Pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0