tidsfördriv

Egentligen borde jag städa mitt rum men känner verkligen för att bara sitta vid datorn och dega.

Har du sett din bästa vän gråta?
Ja tyvärr
Vad åt du senast?
Tunnbrödrulle haha
Senaste piercingen?
Öronen om det räknas
Har du varit med i en rättegång?
Nej
Är du polare med grannarna?
Med en av dom, mandy.
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och dålig engelska
Vilka länder har du bott i?
Sverige
När åkte du bil i mer än 15 minuter?
Igår från Arlanda
Gay?
Niet
Har du täckt någons hus med toapapper?
Haha nej men med serpintiner
Har du varit på stranden?
Haha ja (?)
Minns du din/dina musiklärares namn?
Mhm
Hur är din syn?
Den funkar men har smått synfel
Har du varit på ett party?
Haha, ohyes
Skulle du kunna tänka dig simma med hajar?
Har redan gjort, fyfan va läskigt det var
Vad skulle du säga om jag va kär i din bror?
Har ingen broder men kul för dig om det var min syster
Har du varit utomlands?
YÄS, 16 gånger
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Förmodligen men det hade funnits ett skäl
Var är dina syskon just nu?
I stan
När gick du upp imorse?
Halv 1
Vad ska du göra i helgen?
Åker till Sälen med bla Marty och Olivia
Vad står det i fjärde sms:et i din inkorg?
"Okej :S skulle vilja träffa henne nångång :P " - från Jacob om Ellen hahahaha!
När var du riktigt sjuk senast?
Ungefär en månad sen
Vem är den senaste kändisen du tog på?
Bra fråga
Vad finns i din bakficka?
Jag har tights
Har du färglinser?
Niet
Vad gjorde du klockan två inatt?
Tittade på gamla Paradise hotel avsnitt
Vad är det första du gör på morgonen?
Stänger ögonen och vänder mig om
Har du druckit en hel liter mjölk på en timme?
2 liter
Vad är ditt största irritationsobjekt just nu?
Min nya tights som är lite, lite, lite, lite för små....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0