singel och sökande haha


Redigerade ihop 2 bilder lite snabbt nyss, tycker den blev ganska ball ändå. Lite läskig men ändå häftig.

Idag var jag som sagt på Natur historiska, jättre, super kul hade vi.. Bäst var när jag, Martina, Olivia, Ellen och Raoul satt och fikade. Dom andra hade lämnat honom så han fick vara med oss lilla plutten. Om nån är singel satsa på honom, hur snäll som helst.  Haha.Vi försökte fixa ihop honom men en och annan gullig tjej på våra kontaktlistor men jag vet inte riktigt, får fråga honom imorn om det hände nått ;)
 
Efter det så drog jag och Jacob till staden. Vi åt brownie med mjukglass, tittade på julklappar åt oss själv mest och jag köpte min fina klockan och han en halsduk. Han är också en underbar kille om du är singel haha. Nej nu ska jag sluta leta efter tjejer till mina killkompisar och käka istället. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0