prickiga strumpbyxor...


.. Jag kan verkligen inte säga att det är fult för jag älskar det, så galet snyggt verkligen. Det ändå jag tycker är lite synd är att Kling kommer med ett par och hon säger att hon älskar dom, nästa dag kommer alla med dom gåendes på gatan. Jag har tyckt det är ballt ett längre tag men har aldrig riktigt hittat dom där men lagom stort mellanrum mellan prickarna så till slut orkade jag inte leta längre. Nu finns dom överallt verkar det som. H&M, Lindex, Topshop och det förvånar mig inte om Gina tricot kommer med ett par när som helst om dom inte redan har. Ett annat par strumpbyxor som jag länge velat ha är leopardmönstrat. Har nu köpt ett par som är påväg hem med posten och de är GRYMT snygga, både till fest och till vardag, ME LIKE! Strumpbyxor med det lilla extra gör mycket och det gillar vi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite töntigt att du "hackar" på dom som har prickiga strumpbyxior för att Eluin Kliong har det. Hon är ju en insperationskälla och folk kasnke tycker det e lite "läskigt" att ha på sig prickiga strumopbyxor. när elin ahade dom vet alla att det är acceltabelt.

2009-12-08 @ 15:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0