:O

Hola! Hade spanska sista lektionen är vi bara åt pepparkakor och gjorde julkort. Jag, Martina, Olivia och Ellen åt upp hela burken haha. Hade svenska innan det så då såg vi bara på film vilket var skönt. Fick tillbaka mitt elektronik prov idag också, fick VG med ett (-) så jag är grymt nöjd. Trodde ärligt talat jag skulle få G- men det gick bra.
Jag, M, O och E blev mulade av alla killar i klassen så vi såg ut som snömontrer. Jag blev inte så jäteblöt men dom andra tre hade sjöar under sig. Två killar gick förbi mig och Olivia så hör jag precis efter hur dom säger " dom såg döda ut..." hahaha.

Ska åka till Kista C nu med M und O för lite julklappsköp vilket är i akutbehov! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0