mycket frost = snö!


Det var riktigt mycket frost ute i förrförrgår tror jag det var. I torsdags var det iallafall oc det såg nästan ut som riktigt snö för att det var så mycket. Men såklart försvann det morgonen efter och jag försov med samma morgon. I tordags så hade 8orna nobelfest och vi var ungefär 15-20 pers som severade. Först så ville jag bara dra hem men vi "kökspersonalen" hade riktigt roligt och efter att alla hade käkat så blev alla helt galna och dansade som galningar. Till och med Göran, 60+ lite rund, hur underbar som helst. Så kvällen blev lyckad. Vii fick dock bara 1 timmes sovmorgon men jag försov mig så jag kom en timme efter att vi skulle vara där. Skönaste SO läraren, han frågade vart jag hade varit jag sa att jag hade sovit han sa inte mycket om det bara okej. Sen gick han. Så han får en tumme upp.

Rummet är fint, iallafall finare än innan så nu ska jag göra lite NO och sen ska jag och Martina till Olivlias pussycats och mysa med dom :D
Pussaaaaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0