moneeeey

Det går verkligen sämst med julklappshandlingen för min del. Men framåt går det iallafall vilket är bra. Har köpt 2 julklappar och behöver köpa minst 10 till... Det är jul om 1 vecka och då måste jag köpa minst 2 julklappar per dag. Det är bara att köra på.

Fick sluta en timme tidigare idag så jag, Katten och Marty drog till sollentuna c för lite shopping. Dom är lika desperata som jag just nu efter julklappar. Fick med mig hem till papsen och syster. Vi satt egentligen mest och fikade, i 1,5 timme satt vi där men vi kunde ju inte gå för det kom riktigt snygga killar och satte sig på andra sidan "rummet" hahaha. Träffade även Maria och Johanna som jobbade på dagiset jag och Martina praoade på. Jätteroligt faktiskt. Trevliga prickar.

Var hemma vid 6 ungefär och lagade vegetarisk middag. Får 125kr om jag lagar mat så det passade bra nu i juletider. Men samtidigt vem gillar inte pengar ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0