like i care about you

Någon kommenterade och sa att jag hackade på människor med prickiga stumpbyxor. Att det var "läskigt" att bära det men det kändes acceptabelt att ha på sig det när Kling har det. Om det var så det lät var det verkligen inte så jag menade. JAG tycker bara att folk ska ha sin egna stil och jag vet själv hur svårt det kan vara att känna sig accepterad och tycka om sig själv för det är inte lätt. Om någon tog illa upp så menade jag det verkligen inte, och du som kommenterade istället för att vara anonym skriv ditt namn istället eftersom att du hackar på mig. Har jag gjort nått mot dig? Jag vet inte ens vem du är... Skriv ditt namn och börja hacka på folk då istället, annars är det bara onödigt. Om du ens måste hacka på folk för det är ännu mer onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0