last christmas

Skoldagen gick great. Hade NO prov och det gick bättre än jag väntat faktiskt, svarade på alla frågor! Hade aldrig trott det men vi får ju bara vänta och se om det var rätt också. Hade musik också, jag kan faktiskt spela hela last christmas på gitarr, lärde mig på en lektion. Hade engelska sista lektionen, vi ska skriva en berättelse och jag blev klar så jag satt och ritade lilla Nisse haha. Han blev dock mycket tjockare än vad han är påriktigt.

Efter skolan så åkte jag, Martina, Olivia och Ellen hit. Vi åt pepparkakor, nötter och drack julmust. Sen så tittade vi på Harry Potter, fången från azkaban. Vi är speciella men det vet vi redan. Har också hunnit plugga SO och sammanfattat 20 sidor(!!!) tittade också på Deperata hemmafruar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Säsongsfinal eller vad säger man, men iallafall syster min måste komma hem snart så kan vi se nästa avsnitt soon. Puss&godnatt

Hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0