jag ser det snöar

Hejhej! Idag det somsagt första december vem har missat det? och det snöade också! Jag blev så galet glad när det var snö utanför fönstret när vi hade bild.
Dagen rullade på, jag var skitsur för jävla pms. Inte roligt alls och alla var tvungna att påpeka det. Efter skolan så drog jag, Marty och Olivia till Kista iallafall. Väskan som jag visa för några inlägg sedan fanns (!) så jag blev överlycklig och tänkte köpa den men nej, jag har glömt pengarna hemma. Great, smart huvud dära. Så det blev ingen väska.
Bestämde mig för att lämna tillbaka mina stövlar jag köpt och köpa ett par lite grövre "kängor". Det blir super hoppas jag.
Ska vara social mot Jacob nu, Puss!

                                                  Jag vill åka utomlands nu,nu, NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0