helgens mest spelade låt

Nu var det mer än ett dygn sen senaste inlägget men jag har inte varit hemma särskillt mycket.
I söndags så åkte jag, Martina, Olivia och några killar pulka. Blev inte mycket pulkaåkning direkt, 2 gånger ner för backen sen drog vi hem till Tobbi och glodde på American Pie. Var hemma vid ungefär halv 1 igen.
Igår hade jag avslutning och efterlängtat lov fick man, så galet skönt! Olivia, jag och Martina åkte till stinsen där jag träffade några från min gamla klass så vi snackade lite. Vi tre köpte lite julklappar och fikade. Var hemma vid halv 8-8 ungefär. Käkade middag och drog snabbt hem till Olivia med Ellen. Träffade Marty påvägen. Vi drack te och tittade på Wallander, skytten. Fast det var med Ellen som tittade. Martina satt vid datorn och Olivia och jag diskuterade trosor. Kom hem vid 12 och slängde mig i sängen för jag var så trött.
Idag ska jag kanske åka och julhandla dom sista paketen med min syster men vi får se. Annars blir det städning och så. Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0