good girls go bad

Käkade middag hemma hos Mandy så det är därför det inte blivit inlägg tidigare idag. Snälla bildfröken bestämde sig att jag skulle få MVG i slutbetyg i bild! UNDERBART! 10 poäng mer bara sådär.
Skit glad såklart, då kommer Micke och bär ut mig i snön. Jättasnällt! Såklart räckte inte det för honom han ska släppa mig i en snödriva så mina strumpor blev DYNGSURA.... Har haft blöta strumpor tills 8 ikväll ungefär, not funny.

Drog till stan med Ellen, Olivia och Marty, O och E solade sen drog vi till BK i ovädret och käkade lite pommes höhö. Ut i snön igen och åka hem. Vidare till andra sidan gatan för att käka lite. Mandy och ajg körde lite GH. Kom hem för en liten stund sen ska duscha och sen soova. Ska ta med riktiga tjockisvantar imorn för då är det KRIG!
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0