fjärde advent

Idag är det fjärde advent och på torsdag är det julafton. Har ingen julkänsla alls, ingenting. Men på onsdag kväll åker jag iallafall upp till Umeå till mormor och morfar. Firar jul där med familjen, morbror+moster och farmor.

Igår så käkade jag + 8 andra tjejer middag här. Vi åt nacos och stämningen kunde inte blivit bättre. Senare kom det lite folk och fan va härlig kväll. Mycket hände, mycket som jag inte riktigt kan få in i min hjärna ännu men det kommer väll med tiden antar jag... All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories. Säger bara det. Sen så sov Martina, Olivia och Carolina här, trävligt värre. Vaknade vid 9 av att solen lyste in i fönstret, kuul.
HEYHEY YÄYÄ HEYHEY YÄYÄ 

 

Camilla Åkrans » Vogue Japan » 2
Camilla Åkrans » Vogue Japan » 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0