do it with pride


Mina fina armband jag gjorde på praoen och min klocka, tyvärr tycker alla den ser ut som en tidsmaskin haha. Rosetten hade jag i håret idag, hittade den igår kväll. Senast jag hade den var på skolavslutningen, har inte sett den sen dess.

Efter skolan gick jag, Martina och Ellen till ICA. Blev så sjukt dugen på kex så en brago förpackning fick följa med hem.
 
Erkänn att det är fint!? Jag borde fått MVG faktiskt, kämpade som en jävla gris men det här. Haha min fina syslöjdskudde, vackert...

Dagen har rullat på som vanligt, vanlig måndag, vanliga lektioner, vanliga rasten, extra mörkt efter skolan, extra trött efter skolan, extra osugen på plugg. Livet är inte lätt men om det var det skulle det inte vara värt att leva. Ska äta brago, dricka mjölk och plugga tills NO provet imorn. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0