back on track


Kom hem till lilla Sollentuna vid 12 imorse. Var tvungen att gå upp 7 vilket inte var roligt alls. Men satte mig precis vid datan och kom på en sak jag saknat enormt mycket i Norrland. Det är musik. Hade med ipoden men änåd, ny fräsch musik. Det fanns ju inte heller några radio kanaler förutom Rix FM, roligt..!
Tänkte bara säga det men är som sagt hemma nu. Drog direkt till Sollentuna c där Marty och Olivia var. Ellen var inte med tyvärr :/ Har saknat er så sjukt jäva galet mycket. Men vi pratade, köpa julklappar till varandra och drog till Karlberg för att sola lite. Fin till nyår liksom. Men efter det drog Olivia/Katten hem. M och jag åkte till stinsen. Fick med mig ett par chockblåa string och ett par blåa sammets tights. ME LIKE.
Men lilla farmor ska åka hem nu så jag ska säga hejdå sen laddar jag in bilderna från trippen och så. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0