love is goooooooooooooooooone

Härligt att statestiken stiger även fast man inte skriver något. Ska bli ändring men jag hinner aldrig, kommer hem först på kvällarna och det är då jag skriver.

Idag var ju första riktiga skoldagen i Gillbo kan man säga. Men allt är verkligen skit bra. Ångrar inte att jag bytte skola nu sista året men det är klart jag saknar gamla klassen. Har levt med dom sen förskolan och vissa sen jag var 3 år så det är ju lite skillnad.

Efter skolan så drog jag, Ellen, Martina & Olivia mot stationen, träffade Emil påvägen haha! Håret var åt alla håll som vanlig och lika nyvaken var han också. Vi köpte blå färg som vi ska ha sen på spexfotot. Jag hittade också paljettightsen i XS!!!! Det var helt sjukt, dom är slut över allt och det är verkligen över allt. Det behövdes då jag hade haft lite halvtaskig dag. O&jag solade också en snabbis sen drog vi oss tillbaka mot ödemarken Viby.

Nu ska jag duscha sen så blir det nog till att lägga sig tidigt idag. Sov förjävla dåligt igår, idag blir det ändringar på det.
Now that the love is gone lalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Pusssss
lite bilder från i fredags , galet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0