härlig dag med personer jag älskar

Har inte blivit ett enda inlägg idag men jag har helt enkelt inte haft tid, har knappt varit hemma. Vid halv 11 så träffades alla konfirmader och ledare i kyrkan där vi fixade lite för mässan sen så var det bara att knata in där och sjunga och ta nattvarden. Efter det blev det tårta och såklart körde vi lite lekar från lägret som Hata-Maya och Funky Chicken galet roligt. Sen så blev det kramkalas, lite sorgligt faktiskt.

Efter det drog alla hem och vissa fixade lite sen så drog jag, Martina, Lisa, Mathilda, Malin, Trine, Ylva mot badberget där vi träffade Britta och efter en stund kom också Emil och Jenni. Vi var där en stund sen började det regna så vi tog bilen mot Emils hus. Vi myste lite i soffan, käkade godis och tittade på Hitta Nemo hehe. Efter det började alla dra sig hemåt så nu är jag hemma men jag ska nog ta en promenad med Murtan snart tänkte jag. Pussar

Hahaha, skönaste bilden på Emil

Kommentarer
Postat av: Therese

känner igen bilden :P haha världens bästa kamera, not. ♥

2009-08-24 @ 18:54:45
URL: http://piggepelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0