skola imorn, längtar man? - allt förutom längta

Godmooooorgon! Idag är jag på grymt bra humör, hoppas det fortsätter så.

Har städat mitt rum så nu mormor lär bli glad när hon och morfar kommer hit ikväll. Vi ska käka kräftor så det blir trevligt. Tänkte baka nått också, frågan är bara vad...?

Imorn börjar jag skolan, har hela tiden trott att det var på torsdag men tydligen inte. Träffade Matilda på bussen igår och då sa hon onsdag så då smsade jag resten av människorna från klassen som också sa onsdag. Lite chockad blev jag för det var ju bara 1 dag kvar på sommarlovet då. Inte nog med det, jag har fått sämsta schemat någonsin och sämsta lärarna. INTE ROLIGT! Prutt säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0