kyrkan&donken, härlig kombination

Kom precis hem från en underbart rolig kväll. Först så åkte Marty & jag till norrviken och tog ut pengar sen så gick vi mot Sollentuna kyrka där vi träffade Kalle på vägen. När vi går där helt plötsligt så ser Martina att hon har fågelbajs. Hahaha, sjukt roligt var det även fast hon inte tyckte det va lika roligt.
 
Sen så var vi i kyrkan, provade kåpor, tränade tills konfiramtionen & var på mässa. Mycket skratt blev det under kvällen kan jag säga. Efter allt var klockan 9 och vi var sjukt hungriga. Hade inte ätit nått sen 4 och det var en macka. Så jag, Martina, Olivia, Mathilda och Linnea drog till donken i Häggvik där vi käkade såklart och garvade sönder. Alla runt omkring blängde på oss hela tiden, vilket jag också skulle ha gjort. Sen var det bara att åka hem igen och det var sjukt kallt men endå härligt.

Nu ska jag dricka te med mormor&mammi.
 PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0