Kan jag få ditt nummer om jag skulle tappa bort mig?

Tjabba tjena hallå! Haha, sämst humor men så är det när man är trött och flummig. Trevligt var det i stan iallafall. Vi gick lite i några affärer och så men vi stannade vid espresso house för att fika lite.
När vi sitter där kommer det fram en kille. Han frågar om B&J's är sveriges godaste glass, vi satt där som fyra fågelholkar och nikade. Haha sen fortsatte han och fråga massa grejer och så. Tillslut sa han men vet ni ett ställe dom säljer det sen sa han men om jag inte hittar skulle jag kunna få era nummer och ringa om jag tappar bort mig. Haha, ganska skön kille, ett ovanligt sätt att nån raggar på men endå skön!
Härlig snubbe säger jag bara.
Men iallafall köpte jag ett linne och ett headband, båda från H&M, ovanligt? Niet. Visar bild sen orkar inte nu ska fixa med min mami.
One, two, three, four, uno, dos, tres,  I know you want me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0