free fallin'


Vid halv 5 så skjutsade Olivias madre oss till Kista för att käka, vid 5 ungefär så var vi i kyrkan med alla andra konfirmadrar och ledare + prästen såklart! Vi gick igenom allt tills imorn och jag tror det kommer bli skitbra. Jag, Martina, Olivia och Mathilda ska hålla tal, klart jag är nervös men det är bara att köra + att jag har lättaste sakerna att säga så det är inte så svårt att misslyckas. Efter det så tog M & jag bussen med Felicia & Elin mot Viby. Dom åkte vidare men vi åkte och köpte godis, hungriga som vi är. Träffade lite människor,  körde moppe och hade en ganska chill kväll. Vi gick en liten promenad och "råkade" hamna hemma hos Olivia. Så vi satt oss och myste med kattbebisarna, lyssnade på musik och snackade och såklart åt vi godis. Sen har inte så mycket mer hänt ikväll... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0