five, four, three, two, one...

efter skolan gick jag hem, skulle slå av larmet som vanligt. slog fel kod och hela huset börjar tjuta. jag fick panik och sprang runt, hade ingen aning om vad jag gjorde, ringde pappa och efter några minuter så blev det tyst igen. höll på att börja gråta en liten stund faktiskt.

 drog till marty sen, gick hem till olivia och sen tillbaka till mig. vi satt hemma hos mig och svullade med ice age på tvn. dom gick för en liten stund sen så nu ska jag börja laga mat med pappa sen ikväll blir det träning.
pussar från linnea

Kommentarer
Postat av: självaste marty

marty? hahah marty party

2009-04-16 @ 23:00:18
URL: http://mahtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0