SOOOOOL

DET ÄR 15 + GRADER OCH KLOCKAN ÄR INTE ENS 10 !!!
sommaren är verkligen här nu och det är helt underbart. bada, sola, käka glass och bara ta det lugnt vid stranden. inga prov eller läxor,inte gå upp vid 7 för att fixa sig utan ligga kvar i sängen coh sova  hu länge som helst. ååh  så skönt.

marty kommer och hämtar upp mig om en timme ungefär. sen hämtar vi upp olivia och åker till kyrkan för gudstjänst. efter gudstjänsten ska martina och jag till stan och titta runt lite i solskenet.
ha en bra dag ute i solen! puss&kram

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 13:54:15
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0