se upp! fettot kommer!

som rubriken säger, här kommer  fettot. gick ner till vcafe för en stund sen för mitt sötsug gick över till att bli sur så det va bara att springa ner med lite pengar och köpa godis. skönt att ha en kiosk så när hemmet ( 50 meter) i nödsituation, och det här va en sån situation! köpte med mig allt möljigt, så olle  (jobbar där) fick gå upp till skafferiet och hämta mer, haha.
det värsta är att om 30 minuter kommer ollie och hämtar upp mig till träningen och jag har en hel klump med godis i magen. inte så, men jag får överleva. ska byta om nu så skriver jag när jag ommer hem vid halv 11 ungefär igen. pussar från linnea

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nu finns din fråga med ett svar i min blogg :)

2009-04-22 @ 20:07:28
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hoppas du får en underbar dag. kramar

2009-04-23 @ 10:50:11
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0