gud måste finnas efter den här söndagen

imorse så vaknade jag 20 i 10, låg kvar i sängen en stund sen kom jag på att martina skulle hämta upp mig 20 i 11. jag flög ur sängen och hade ungefär 50 minuter på mig att bli klar. det tg 30 minuter att komma på vad jag skulle ha på mig så jag fick sjukt bråttom. vid 11 va vi i kyrkan, gudstjänst i en timme sen så vandrade jag och martina till tåget. kom precis till perrongen när tåget kom (måste varit gud för att vi va i kyrkan).

inne i stan så tog det ungefär 10-15 minuter innan jag hade köpt 2 par trosor, en bh, ett par skor och en glass. det gick lika snabbt för martina att shoppa. vi gick vidare efter en glassen som smällte så snabbt. och hittade armbadn för 15 kr/st så vi köpte tre var. sen gick vi in på weekday, vi såg den superfina new york tröjan fast i svart. frågade om dom hade den men den va slut i hela stockholm i xs eller s. gick till en annan weekday frågade om dom hade nån, expiditen sa samma sak men sen så gick hon i på lagret och tog fram en i storlek xs (!!!!) det va den sista i xs i HELA stockholm och den köpte jag, såklart! (gud måste finnas igen)sagt och gjort ännu mer påsar.

fortsatte och vi hittade en butik där ALLA smycken kostade 10kr /st! köpte armband, ring och halssmycke. hel galet var det där inne.  fortsatte till pk-huset och martina och jag va på super humör, hel galna. in på ginat, köpte varsin randig tröja med olika färger(skit fina).  sen så började vi räkan hur mycket pengar vi gjort av med, inte ngon hit siffra för en dag men med riktigt fina köp. jag hade gjort av med 700 kr och martina 500 på bara 3 timmar. haha, nöjda och glada gick vi till centralen. tåget skulle precis gå och vi hann (gud finns för tredje gången).

bilder från martinas blogg.


vi gluffsar i och ben &jerry´s.

här satt vi och käkade glass

linnea som posar som en turist.

kungsträdgården

sötnosen min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0