friday night

morsning läsare. hemma igen efter en ganska så lugn dag i skolbänken. mellan lektionerna satt man såklart ute i solen och myste med flickorna. jag älskar att sommaren är påväg.

sista lektionen var spanska, jag skulle göra spanska prov på eftersom jag varit borta. fick vg+ och jag hade helt glömt bort att jag skulle göra det idag så jag är riktigt stolt.

nu tänkte jag fixa med bilderna från indien så att jag kan lägga in några som jag har sagt. senare blir det en tripp över till marty för att hämta min väska som inte orkade hämta igår, hehe. får se vad som händer ikväll, pussar från limpan


bild jag tog i vintras på en promenad med martina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0