all you wanna do



en av mina favorit bilder som ni redan sett och kommer se igen.

gudstjänsten va helt ok. olivias mamma skjutsade mig, olivia och martina till kyrkan. det var dop och jätte många småbarn som var riktigt söta. träffade felicia, amanda och karin där. sen fick man fika där också så vi fikade lite, åkte hem till mig och satt ute i mitt uterum och snackade lite.
vid halv 4 så åkte jag och mamma iväg för att hämta moa och lisa till träningen. det va inte så jobbigt för vi var bara 12 pers så det va en skön träning. hemma igen så hoppade jag in i duschen och käkade.
är inte på bästa humöret nu (blir inte bättre av att det är måndag imorn) så mamma och jag ska ligga framför tv resten av kvällen och pappa är iväg nu för att köpa nått gott till oss.
hoppas ni haft en bra dag.
kramar

Kommentarer
Postat av: Olivia (& ellen)

sv; tack tack! det är jag (olivia) som har tagit bilderna på ellen. :)

2009-04-19 @ 19:21:43
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0